luni, 3 martie 2014

A venit primavara...

  Calendaristic, a venit primavara...desi daca ma uit pe fereastra inca mai vad pete albe de zapada. E inca rece si innorat iar ghioceii mei inca n-au inflorit. Astept cu nerabdare ca soarele sa-si faca prezenta, sa aiba ceva mai mult tupeu. In ultimul timp s-a cam lasat asteptat...Poate a devenit timid in aceasta iarna. Sper sa se scuture repede de aceasta timiditate caci mi-e dor de el.
  A mai trecut o iarna...Timpul trece cu o repeziciune uimitoare. As vrea sa fie si el ceva mai domol dar din pacate, sunt prea mica pentru ca el sa-mi asculte dorintele. A mai trecut un an din viata mea...Parca au trecut mult prea multi... si totusi parca ieri eram copil. Off, timpule, de ce nu vrei sa te adaptezi macar putin ritmului meu?! Parca iti propui in fiecare an, la inceputul primaverii sa-mi spulberi toate iluziile, aceste castele de nisip fara de care nu putem trai...
  Dar a venit primavara...Vor inflori si ghioceii mei si in curand isi va face aparitia si soarele...
  Bucurati-va de tot ce va ofera frumos viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu