miercuri, 31 decembrie 2014

La multi ani! Adio 2014, Bun venit 2015!

  S-a mai sfarsit un an...Peste cateva ore ii vom spune ,,adio'' si ii vom ura ,,bun venit'' unui Nou An cu sufletele pline de speranta si bucurie.
  Intotdeauna la cumpana dintre ani, facem bilantul anului care se incheie si nadajduim ca vom avea un an mai bun.
  2014 a fost pentru mine un an cu realizari dar si cu neimpliniri, cu bucurii dar si cu dezamagiri, un an in care am renuntat la unele vise si m-am indreptat spre altele, un an in care am continuat sa ma descopar pe mine dar si pe cei din jurul meu, un an in care se poate spune ca am castigat dar am si pierdut.
Cand ma gandesc la 2015 primul gand care imi vine in minte este legat de sanatatea mea dar si a celor dragi mie. Viata m-a invatat ca sanatatea e cel mai important dar. Apoi ce poate urma daca nu, iubirea. Daca le am pe cele doua, ce mi-as mai putea dori?! Poate un loc de munca?! Nu poate, cu siguranta! Si forta sa duc mai departe proiectele pe care le-am inceput!
Cam la toate acestea ma gandesc acum la sfarsit de an...
Si cum nu-mi pot dori lucruri bune doar pentru mine, va doresc si voua ca anul 2015 sa va aduca multa sanatate si putere sa impliniti tot ce ce v-ati propus! Multumesc acelora dintre voi ce mi-ati fost alaturi in 2014 si sper ca imi veti fi si in 2015!
La multi ani! Primiti toate gandurile mele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu