duminică, 6 septembrie 2015

Firmele de telefonie mobila ne mint frumos

   In urma cu ceva timp primesc pe telefonul mobil urmatorul mesaj :,,De acum tu si 60000 locuitori aveti semnal mai bun si acoperire extinsa in 135 localitati din jud Vrancea pentru a comunica mai usor cu cei dragi in cea mai buna retea certificata in Romania Supernet 4G''.
Dupa ce citesc mesajul imi verific cu repeziciune semnalul mobilului sa vad daca nu s-a intamplat cumva un miracol dar... Supriza! Nu am nici o amarata de liniuta! Nimic nu s-a schimbat! Aceeasi poveste: ,,Va aflati in afara ariei de acoperire'', ,,Persoana apelata nu poate fi contactata'' etc
  In fiece vara in zona in care locuiesc ne confruntam cu aceeasi problema: lipsa semnalului. Iarna e mai bine dar odata cu venirea primaverii semnalul parca se evapora iar telefonul mobil devine un simplu obiect de decor.
Sa nu va inchipuiti ca locuiesc cumva in vreun varf de munte. La doar 10 km de Focsani.
De cate ori imi platesc factura cei ai caror abonat sunt incearca sa ma imbie sa-mi schimb abonamentul cu unul ce sa includa si net dar ce sa fac cu netul daca eu nu ma pot folosi de mobil nici macar pentru o banala convorbire.
Si lucrurile nu stau diferit nici in celelalte retele de telefonie mobila.
  Luna trecuta trecea pe strada  o masina ce incerca sa atraga pensionarii din localitate cu o oferta dedicata lor, promitandu-li-se un telefon gratuit, uitand insa sa li se spuna ca acel telefon il vor plati in cele din urma in pretul abonamentului si ca in mare parte a timpului nu vor putea folosi telefonul din cauza lipsei semnalului ...
Dar ce sa facem? Ne-am obisnuit deja sa fim mintiti frumos...

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu ni se spune că ni se dă telefoane gratuite. În sinea noastră știm că le plătim în abonament, dar cum ai spus și tu, ne-am obișnuit să fim mințiți frumos.

    RăspundețiȘtergere