marți, 26 aprilie 2016

Magazine cu handicap

  In urma cu peste un an demaram alaturi de Ziarul de Vrancea o campanie numita Magazine cu Handicap in cadrul careia scriam despre problemele cu care se confrunta persoanele cu dizabilitati atunci cand vor sa-si faca cumparaturile, prezentand totodata si facilitatile pe care reprezentatii marilor magazine din Focsani au afirmat ca le ofera(sau mai bine zis nu le ofera) acestei categorii sociale.
 Saptamana trecuta aflata intr-un hipermaket ce comercializeaza produse pentru casa si gradina m-am confruntat pentru a nu stiu cata oara cu lipsa oricarui sprijin acordat persoanelor cu handicap si nu numai de catre angajatii acestuia.
Ajunsa in zona in care erau prezentate corpurile de iluminat, m-am invartit pe acolo, insotita fiind de sotul meu, vreo 30 de minute in speranta ca va aparea vreun angajat care sa ne ofere informatii despre produsele pe care ni le doream. Desi sotul a mers sa caute un angajat, pe care l-a si rugat sa vina sa ne ajute, explicadu-i ca eu am probleme de sanatate si nu mai pot astepta, acesta i-a raspuns ca nu se poate imparti in mai multe si ca prin urmare trebuie sa mai asteptam.
Asteptarea parand a nu mai avea sfarsit, am plecat fara sa reusim sa cumparam ce ne doream (dupa ce in prealabil solicitasem sprijin pana si de la departamentul Informatii)
Si nu era prima data cand asteptam zeci de minute, in acest hipermaket, pana sa-si faca cineva timp sa ne bage in seama...
In urma cu o luna cineva si-a facut timp sa ne dea o bagheta de polistiren dupa ce, de asemenea, asteptasem pana nu mai puteam sta in picioare din cauza durerii iar in urma cu doua luni asteptasem la fel de mult la raionul cu mobila.
  Nu stiu daca toate acestea sunt cauzate de prezenta unui personal insuficient sau din nepasarea angajatilor, cert e ca exista o lipsa totala de respect pentru cumparator in general... Daca ai si un handicap e aproape imposibil sa poti astepta pana vreun angajat se indura sa-si faca timp pentru tine...


PS. Am scris si o reclamatie pe care am trimis-o pe contactul site-ului hipermaketului in cauza dar din pacate se pare ca nimeni nu si-a facut timp sa o citeasca. 

2 comentarii: