luni, 9 septembrie 2019

28 de ani de convietuire cu poliartrita reumatoida

  In cei peste opt ani de cand am inceput sa ma joc cu cuvintele chiar pe acest blog, am scris de nenumarate ori despre poliartrita reumatoida...
Am scris despre cum mi-a schimbat viata aceasta afectiune, despre cum poti convietui cu ea, despre ce am invatat de la viata datorita ei...
Toate vin si pleaca (aproape toate)! Oameni, intamplari, sentimente... Poliartrita a ramas singura constanta a vietii mele in ultimii 28 de ani.
Da, azi, pe 9 septembrie, s-au implinit 28 de ani de cand a aparut vijelios in viata mea si nu a mai plecat. Cei drept, are si zile cand e cumintica si nu-i mai percep prezenta sau poate m-am obisnuit eu cu ea si nu-i mai dau prea multa importanta dar ea e acolo, prezenta zi si noapte, in fiecare miscare, fiecare gest.
Si uneori nu doar intr-ale mele...
Azi cand poliatrita mea implineste 28 de ani, n-am putut sa nu ma intreb, oare cum ar fi fost viata mea fara ea? As fi fost oare mai implinita, mai apreciata, mai activa, mai respectata, mai increzatoare in propria persoana, mai fericita fara ea? Poate ca da! Sau poate ca nu!
O intrebare ce nu-si are rostul..
O intrebare la care nu voi afla raspunsul niciodata!



Va recomand sa cititi si

26 de ani de convietuire cu poliatrita reumatoida sau despre ce lectii de viata am invatat in acesti ani

O zi din viata unei persoane cu poliatrita reumatoida

Viata cu poliatrita reumatoida…

De Ziua Mondială a Artritei – Scrisoare pentru Poliartrita Reumatoida

Eu si poliartrita reumatoida: Au trecut 23 de ani…

Eu si poliartrita reumatoida

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu