luni, 31 octombrie 2011

Prietenia

 Astazi ma uitam in DEX pentru a vedea care este definitia prieteniei.Asa ca am aflat ca prietenia este:,,sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de atasament reciproc care leagă două persoane; legătură care se stabileste între persoane, pe baza acestor sentimente; atitudine plină de bunăvoință, prietenoasă față de cineva.''
Atat de cuprinzator si totusi...Ce este prietenia?
 Prietenia, pentru mine este ...sa dai si sa primesti o particica din suflet.Sa iti pese de cineva, sa te gandesti la binele cuiva si in acelasi timp cineva sa se gandeasca la binele tau.Sa ai mereu timp si disponibilitate sufleteasca pentru o persoana si reciproca.
 De cate ori trec prin perioade mai dificile imi dau seama cat de binecuvantata sunt pentru ca exista in viata mea persoane care au grija sa nu ma simt singura, care sunt dispuse sa imparta cu mine bucuriile si tristetile, ale mele sau ale lor.
 Prietenia e o sursa nepretuita de bucurii sufletesti .Dar, din cand in cand, din pacate, ea ne aduce si dezamagiri.Depinde de noi daca suntem suficient de intelepti sa trecem peste aceste dezamagiri.
In ultimile saptamani m-am bucurat din plin de sustinere morala din partea unor prietene mai vechi dar si din partea unor prieteni mai noi si sunt recunoscatoare pentru asta dar in acelas timp am cunoscut si dezamagirea, acolo unde nu ma asteptam .
 Orice ne-ar aduce prietenia, bucurii sau tristeti, e important sa faca parte din viata noastra.E important sa daruim si sa primim, sa nu ne ferecam sufletele ci sa le lasam sa-si reverse preaplinul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu