luni, 12 august 2013

Revedere, dupa 21 de ani

 Ne-am cunoscut in prima zi de scoala a clasei a IX a. Eu, timida, ea putin mai expansiva, ne-am apropiat si am devenit colege de banca. Purtam amandoua acelasi nume. Am petrecut doi ani frumosi impreuna...
Apoi drumurile ni s-au despartit. Ea a plecat la alt liceu, eu am ramas.Ne-am mai vazut o singura data. Dupa cateva luni a aflat ca m-am imbolnavit, a venit speriata si m-a gasit in pat. Aceasta a fost ultima noastra amintire.
 Viata ne-a luat pe fiecare pe propriile valuri si am uitat una de cealalta...Dar...dupa 20 de ani, am cautat-o si am gasit-o pe facebook iar dupa aproape 21 de ani ne-am revazut.
 Doua destine total diferite...Nu mai eram fetitele de odinioara. Ea, sotie si mama de multi ani, viata o dusese de mult timp pe meleaguri straine, eu...multi ani de lupta cu boala, suferinta, neajunsurile sistemului medical, prejudecatile oamenilor iar mai nou, invat sa fiu sotie.
 O revedere frumoasa a doi adulti ce poarta inca in suflete copilul de odinioara! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu