marți, 13 decembrie 2016

Rusinica, SC Prototal Sevice SRL!

  Desi nu scriu advertoriale, in urma cu doua saptamani mi-am propus sa ,,promovez'' cum se cuvine o anumita firma din Focsani ce pune pe primul plan interesul clientilor sai, am tot amanat acest demers dar astazi am zis ca trebuie sa-mi tin promisiunea.
  Luna trecuta am trecut printr-o experienta care mi-a demonstrat inca o data cat respect arata unii asa-zisi afaceristi clientilor lor.  
  Pentru prima data treceam pragul unui renumit market din Focsani pentru a cumpara un boiler pe care il descoperisem pe site-ul acestuia. Ajunsi acasa cu el descoperim ca este defect(dupa ce am chemat doi instalatori) asa ca la cateva zile ne intoarcem in magazinul cu pricina cu speranta ca ne va fi schimbat. De unde atata noroc pe noi. Initial au zis ca e vina instalatorului chemat de noi pentru ca nu e autorizat, apoi cand i-am intrebat de ce scrie pe certificatul de garantie ca boilerul a fost probat cand de fapt noua ni s-a spus ca nu-l pot proba, au zis ca-l vor trimite ei in service. La opt zile ni s-a comunicat ca cei ce asigura service-ul au zis ca boilerul nu a avut nici o problema, este functional si astfel suntem asteptati sa mergem sa-l luam, asa ca ne intoarce in magazin intrebandu-ne unde era problema in povestea asta? Unde era vina? La magazin sau la service? In scurt timp insa aveam sa aflam raspunsul la aceste intrebari.
Ajunsi in marketul, directorul acestuia dupa ce ne-a ascultat si-a pus un angajat sa racordeze boilerul la una dintre chivetele lor, convingandu-se astfel ca noi avem dreptate si nu cei din service. Reprezentantul service-ului sunat de directorului magazinului a sustinut mai departe ca boilerul a fost verificat si este functional desi tocmai i se spusese ca dupa proba facuta in magazin se constatase altceva.
Noi dupa cateva drumuri facute la magazinul in cauza, dupa toata tevatuta cu instalatorii si tot stresul cauzat de acest incident ne-am ales cu scuzele de rigoare si un alt boiler, de data asta functional dar nu pot sa nu ma intreb oare cati alti clienti au fost pusi in aceeasi situatie cu noi?
  Cum este posibil ca o asemenea firma ce zice ca asigura servicii de întreţinere şi reparare pentru aparatura electrocasnică sa obtina contracte de service cu foarte multe mari firme producatoare de electrocasnice in conditiile in care si-a luat banii pentru o lucrare pe care n-o executase?
  In aceste conditii m-am gandit ca firma in cauza merita atentia si ,,promovarea'' mea...Asadar, rusinica,  SC Prototal Sevice SRL Focsani pentru felul in care iti tratezi clientii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu