sâmbătă, 23 iunie 2012

Muzeul Naţional de Istorie Naturală "Grigore Antipa"

  Daca locuiti in Bucuresti sau daca sunteti in vacanta sau in trecere prin capitala faceti-va un cadou de suflet si mergeti sa va petreceti 2-3 ore in Muzeul Naţional de Istorie Naturală "Grigore Antipa"! Nu veti regreta!
  Infiintat in 1834, renovat si redat vizitatorilor in septembrie 2011, Muzeul Antipa este unul dintre cele mai impozante muzee din Romania si Europa de Est, ce adaposteste peste 2.000.000 de exponate.
Expozitia permanenta a Muzeului este structurata pe trei nivele.La Subsol puteti vedea Biodiversitatea Romaniei cu cele cinci bioregiuni din tara:alpina, continentala, panonica, stepica si pontica.Este cel mai mare numar de regiuni biogeografice pe care il are o tara.
La Parter puteti cunoaste Fauna mondiala dupa criteriul biogeografic, cu un numar de specii in diorame, completate cu piese umede sub forma cilindrilor verticali.
La Etaj va vor intampina mai multe teme.Puteti afla mai multe despre originile si evoluta vietii, paleontologie, lumea insectelor si complexitatea speciei umane.
  Eu l-am vizitat si am fost profund impresionata. Nici n-as putea spune ce mi-a placut mai mult!
  Pentru persoanele cu mobilitate redusa accesul e putin mai dificil, expozitia fiind, dupa cum am spus si mai sus, structurata pe trei nivele dar angajatii sunt foarte amabili si nu se sfiesc sa intinda o mana de ajutor.
Cei ce doresc isi pot inchiria si un ghid audio pentru a asculta detalii despre fiecare zona expusa.
  Multumesc  prietenei mele Codruta datorita careia am putut vizita acest  frumos muzeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu