vineri, 13 septembrie 2013

Merge si asa...

  V-ati dorit vreodata sa plecati la o anumita destinatie cu trenul (sau o persoana apropiata voua) dar nu stiati mersul trenurilor? Banuiesc ca fiecare dintre voi s-a confruntat cu o asemenea situatie si de asemenea, banuiesc ca la fel ca si mine ati cautat in agenda numarul de telefon al statiei de unde vroiati sa plecati in speranta ca veti reusi sa obtineti aceste informatii. De cate ori a fost nevoie sa apelati acel numar pana a-ti obtinut informatia dorita? Eu, in urma cu vreo trei luni, am apelat in doua zile de aproximativ 40 de ori si tot nu am reusit sa vorbesc cu persoana care ar fi trebuit sa dea asemenea informatii. Cei drept in urma cu doua saptamani am fost mai norocoasa, dupa vreo 30 de incercari am reusit sa aflu ce-mi doream. Oare de ce mai exista asemenea numere de ,,informatii telefonice,, in statiile C.F.R daca oricum atunci cand ai nevoie nu raspunde nimeni la ele?!
 O atitudine asemanatoare am intalnit-o si la Casa de Asigurari de Sanatate de care apartin. Deoarece mi-am schimbat numele, medicul de familie mi-a zis ca trebuie sa meg la Casa de Asigurari pentru a fi operata schimbarea si acolo, asa ca dupa obtinerea noii carti de identitate m-am prezentat la institutia in cauza. Aici la intrare am fost sfatuita sa merg la camera unde se elibereaza adeverinte de asigurat, asa ca m-am inarmat cu rabdare si am inceput sa astept. Inaintea mea mai erau vreo douazeci de persoane iar la camera respectiva doar doi functionari eliberau aceste acte. De fapt, doar doi au eliberat in primul sfert de ora caci apoi a eliberat doar unul, celalalt fiind ocupat cu altceva, poate in interes de serviciu sau poate vroia sa fie la curent cu ultimele barfe din institutie sau chiar din oras, dupa durata discutiei. Dupa vreo ora mi-a venit si mie randul si am intrat chiar la doamna care tocmai terminase ,,dezbaterea,, in cauza dar se pare ca dumneaei inca nu era pregatita sa se intoarca la indeletnicirea de baza caci eu ii tot explicam ce vreau iar dansa tot discuta in stanga, in dreapta sau la telefon in timp ce eu stateam in picioare (la invitatia de a ma aseza ii explicasem ca nu m-as mai putea ridica de pe acel scaun). Asa ca se uita in actele pe care i le inmanasem dar se vedea ca era cu mintea in alta parte caci nu prea intelegea ce e cu acele acte. Pana la finalul intrevederii i-am explicat de vreo cinci ori dar se pare ca n-a inteles nimic si nici nu prea a reusit sa citeasca cartea de identitate sau certificatul de casatorie caci pana la urma tot nu mi-a scris corect numele pe adeverinta de asigurat pe care mi-a inmanat-o iar atunci cand i-am atras atentia asupra acestui fapt mi-a zis ca de ce nu i-am explicat si ca oricum nu conteaza numele ci doar CNP-ul. Prin urmare am stat si m-am intrebat de ce mi-am pierdut timpul acolo? Sper totusi sa nu am probleme cand imi va fi ceruta adeverinta de asigurat atat timp cat aceasta e pe un nume iar cartea de identitate pe alt nume.
  De ce oare unii oameni nu-si fac munca pentru care sunt platiti, mai ales atunci cand sunt platiti din bani publici? Se pare ca in Romania merge si asa...

2 comentarii:

  1. IUliana, sa inteleg ca te-ai casatorit? FELICITARI!!! Sa fie intr-un ceas bun! Sa aveti parte de fericire deplina si o stare de sanatate cat mai buna! Nici nu iti inchipui ce emotionata sunt! Doamne-Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult,Mihaela! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere