vineri, 20 septembrie 2019

Caut job

  Dupa o pauză de un an și jumătate sunt iar în căutarea unui job. Și nu sunt pretențioasă deloc. As vrea un job part-time(nu pot lucra full-time cu contract din cauza pensiei de invaliditate) pe care să-l pot face de acasă(as merge eu și în alta parte dar picioarele nu sunt de acord cu mine).
Și pentru a va convinge să-mi dați o mana de ajutor, mă gândesc să ar trebui sa mă laud puțin cu ce știu să fac. Am experiența cu ajutatul copiilor la teme(probabil orice mămică are dar cum eu nu am avut norocul sa fiu mama, am dobandit-o lucrând cu copii vecinilor și nu numai), vreun an și jumătate am răspuns pe chatul unui magazin online(răspundeam inclusiv la emailurile trimise de clienti) și am foarte multă experiență în ai dădăci pe alții(ți-am făcut programare, ți-ai luat medicamentele?, ai mâncat?). In plus îmi place să-mi pierd timpul pe Facebook(administrez voluntar trei grupuri și câteva pagini destinate persoanelor cu dizabilități).
Daca nu v-am convins până acum că eu sunt omul de care aveți nevoie, pot sa va mai spun că am răbdare pentru a căuta diverse date pe internet și pentru a face o bază de date cu acestea, am mai făcut introducere, validare, prelucrare date și în plus, ador sa scriu(unii chiar zic că aș fi bunicica).
Daca v-a impresionat vasta mea experiență și uimitoarele mele calități, aștept  ofertele și sugestiile  voastre pe adresa iulianan75@gmail.com .
Puteți ajuta și cu o simpla distribuire. Mulțumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu