luni, 13 iunie 2011

Doua luni

  Astazi se implinesc doua luni de cand am hotarit sa creez acest blog.El a aparut din dorinta de a avea un loc in care sa imi spun parerile si in care atunci cand e cazul sa-mi exprim revolta impotriva mentalitatii unei societati in care desi persoanele cu handicap au drepturi pe hartie, in realitate sunt izolate si marginalizate.
  Pe 12 aprilie ,cu o zi inainte de a incepe sa scriu pe acest blog, vorbeam cu o persoana, pe care o respect foarte mult si care are o anumita functie in localitatea in care locuiesc ,tocmai despre situatia persoanelor cu dizabilitati din tara iar aceasta persoana imi vorbea despre pasivitatea celor ce ne conduc ,concluzionand ,,asta e''.Atunci eu am replicat ca poate fiecare din noi ar trebui sa faca ceva ,refuzand in primul rand sa spuna ,,asta e''.
  Acest blog, in care sa-mi exprim parerea, e tot ce am putut face eu.Stiu ca e foarte putin.Stiu ca eu nu am puterea de a schimba ceva dar ...ma straduiesc.Daca va placut macar una din cele 43 de postari, daca v-a influentat sau v-a dat de gandit macar una din parerile ,gandurile mele ,poate ca nu m-am straduit degeaba.

2 comentarii:

  1. Felicitări și pe mai departe!
    Abordezi subiecte foarte interesante și de actualitate în special pentru persoanele cu dizabilități, subiecte care pe mine mă interesează.

    RăspundețiȘtergere