sâmbătă, 3 septembrie 2011

Suferinta fizica sau sufleteasca?

  In urma cu ceva timp, o persoana care suferise o amputatie imi povestea despre suferinta provocata de plecarea persoanei iubite, despre noptile nedormite ,despre intensitatea durerii din suflet.
Eu, care nu stiam mare lucru despre asa ceva, imi spuneam ca nu se poate ca suferinta asta sa fi fost mai intensa decat suferinta provocata de amputatia pe care o suferise.Suferinta fizica era ceva ce intelegeam, era ceva ce cunoscusem din plin.
Timpul a trecut si la un moment dat, o persoana la care tineam, in care aveam incredere totala a mintit iar cand am aflat adevarul parca se surpase intreaga mea incredere in umanitate, cateva zile nu am putut dormi sau manca, ma gandeam incontinuu cum de a putut face asa ceva si cum de eu m-am inselat atat de mult asupra  persoanei respective.
Atunci mi-am amintit povestea acelei persoane si i-am putut intelege intrucatva suferinta.Mi-am dat seama ca doar cand treci printr-o suferinta cat de putin asematoare, poti intelege suferinta altuia.Dar intotdeauna suferinta ta doare mai tare decat a altuia.Si intotdeauna depinde de ce perioada a vietii traversezi, daca esti intr-o perioada de suferinta fizica intensa, atunci aceasta ti se pare cea mai necrutatoare, daca esti intr-o perioada in care sufletul simti ca-ti sangereaza, atunci crezi ca aceasta este cea mai de nesuportat.
  Pe voi ce va afecteaza cel mai mult, durerea fizica sau sufleteasca?
  Va doresc o viata cu cat mai putina suferinta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu