vineri, 20 aprilie 2012

Blogul Iuli-Anei:O Sansa! - 1 an

   Si a trecut un an...Un an cu 186 de postari si 4 550 afisari de pagina.Un an in care m-am straduit sa acopar cat mai multe domenii. Un an in care am incercat sa exprim franturi din sufletul meu sau al celor apropiati mie, diverse sfaturi utile fiecaruia dintre noi, analize ale situatiei persoanelor cu dizabilitati din Romania etc.
 Nu stiu cat de bine m-am descurcat cu toate acestea, asta puteti decide doar voi cei care ati fost curiosi sa cititi ceea ce eu am avut de spus.Datorita voua, am continuat.Voi m-ati motivat sa merg mai departe.Daca macar un gand de-al meu a ajuns la voi si v-a placut, inseamna ca nimic n-a fost in zadar.
Eu in acest an, si datorita acestui blog am invatat foarte multe despre mine insami dar si despre lumea ce ma inconjoara.
 Va multumesc, tuturor acelora ce mi-ati fost alaturi si sper ca imi veti fi si in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu