luni, 16 iunie 2014

Soarele de dupa nori sau norii de dincolo de soare

  Exista o vorba pe care fiecare dintre noi am auzit-o in momente mai dificile ale vietii sau poate chiar noi am spus-o aropiatilor ce treceau prin astfel de momente :,,Dupa ploaie intotdeuna apare soarele''.
Aceasta zicala si-a dovedit veridicitatea atat la propriu cat si la figurat, in ce priveste evenimentele din viata noastra.
  In viata fiecaruia dintre noi exista perioade in care totul este asa cum ne dorim dar si perioade in care orice am face ne lovim de tot felul de probleme (de sanatate, familiale, financiare etc).
  V-ati gandit vreodata cum ar fi daca pe cerul vietii noastre ar fi doar soare sau doar nori?
Daca am avea totul in viata, sanatate, iubire, un job bun, probabil n-am mai sti sa apreciem tot ce avem...si daca nu exista nori, i-am inventa noi. Astfel soarele se transforma in nor pentru ca asa vrem noi sa-l percepem.
Dar ce se intampla cand deasupra noastra se aduna nori grei si negri ce nu vor sub nici o forma sa lase sa se strecoare si vreo raza de soare?! Avem probleme grave de sanatate, noi sau cei dragi noua, ori probleme de orice alta natura...Luptam din toate puterile sa limpezim cerul vietii noastre dar orice am face e in zadar...apoi ne resemnam, acceptam si ajungem sa vedem firave raze de speranta chiar in acesta stare care la inceput ni se parea de neindurat. De noi depinde sa stim unde sa privim soarele. El se gaseste chiar si dupa cei mai groaznici nori...

2 comentarii: