marți, 23 septembrie 2014

,,Blogul la putere''?

   Miercurea trecuta, o tanara colaboratoare a Ziarului de Vrancea m-a contactat pe facebook rugandu-ma sa-i raspund la cateva intrebari pentru un articol despre bloggerii vrânceni. 
   Unele intrebari mi le pusesem si eu in cei trei ani si cinci luni de cand scriu pe acest blog, altele m-au provocat sa ma gandesc la noi aspecte ale bloggingului in general.
 Cu ce mă ajută sau mă ajută la ceva să am un blog ? Care e rostul unui blog? Se distinge cumva de mass-media? Poate oare bloggingul inlocui presa? Sau se bucura de aceeasi credibilitate?
    In principal, eu incerc sa semnalez unele probleme cu care se confrunta romanii in general si persoanele cu dizabilitati in special. Consider ca in Romania, persoanele cu handicap sunt vazute prea des prin prizma handicapului pe care il au, aceasta facand imposibila descoperirea lor ca oameni, de aceea prin intermediul blogului  incurajez oamenii sa treaca dincolo de dizabilitatea semenilor lor si vor avea doar surprize placute, vor descoperi caldura sufleteasca, multe calitati, bucuria de a trai si din pacate, uneori si multa suferinta. Cand scriu ma inspir din viata mea dar si a celor din jurul meu. Acest blog m-a ajutat sa cunosc oameni, sa le cunosc povestile...Consider ca din tot ceea ce facem invatam ceva.
 Unii vad in blog o modalitate de a avea un castig material, pentru altii scrisul pe blog e o pasiune iar pentru o mica categorie o modalitate facila de a-ti face cunoscut ,,strigatul interior’’. E mai usor sa spui ce ai de spus pe un blog decat in mass-media iar pentru cei ce receptioneaza mesajul , acesta e mai usor de inteles pentru ca e scris de cineva ca ei, pe intelesul lor.
   Cu siguranta, blogurile nu pot inlocui presa, nu se bucura de aceeasi credibilitate (cel putin in prezent)! Presa are o raspandire mai mare, este urmarita de oameni de toate varstele, din toate categoriile sociale etc. Blogurile, majoritatea, au cititori ,,tintiti''.
   Oare ajuta pe cineva ceea ce fac eu? Nu stiu..Pot doar sa sper...
Va recomand sa cititi : 
   Tu de ce ţi-ai face blog?
Blogul la putere! Ce scriu şi ce citesc vrancenii pe Internetl 
Felicitari, tinerei jurnaliste, pentru subiect!
 

2 comentarii:

  1. felicitari pt constanta cu care postezi pe blog. la viitorul nostru blogmeet, cred ca suntem mai multi care am dori sa ne cunoastem. vom anunta din timp, pe grupul nostru de pe Facebook. spor la scris ;)

    RăspundețiȘtergere