duminică, 28 septembrie 2014

Traim in Romania?!

   Vineri seara, putin dupa ora 21, am deschis televizorul pe TVR1 si pe ecran citesc ,, Lansarea candidaturii lui Kelemen Hunor la Presedintia Romaniei'' iar cineva traducea discursul reprezentantului UDMR.
   Nu mi-a venit sa cred...o persoana care vrea sa devina Presedintele unei tari in discursul de lansare a candidaturii nu vorbeste limba natioanala a acelei tari pentru a  fi inteles de toti cetatenii ei...Nu sunt adepta radicalismului, consider ca e loc sub soare pentru toata lumea dar mi s-a parut o lipsa de respect fata de noi, locuitorii acestei tari ce nu vorbim limba maghiara.
   Întrebat, vineri, la finalul ceremoniei de lansare a candidaturii sale la Preşedinţie, desfăşurată la Miercurea Ciuc, dacă România este pregătită să aleagă un preşedinte maghiar, Kelemen Hunor a spus că România şi societatea trebuie să fie pregătite ”să nu ţină cont de etnia candidatului”, ci de pregătirea şi capacitatea acestuia.
,,Întrebarea e dacă România e pregătită să aibă conductori de locomotivă maghiari, electricieni sau brutari maghiari. Eu cred că da, încet - încet, această ţară şi această societate trebuie să fie pregătite să nu ţină cont de etnia candidatului, ci să ţină cont de pregătirea, de capacitatea sa şi de modul cum vrea să conducă România'', a afirmat acesta.(sursa: Mediafax).
  Domnul Kelemen Hunor are dreptate ar trebui sa tinem cont cand alegem, nu de etnie ci de pregatirea si de profilul moral al candidatului (as mai adauga eu) dar oare de ce dumnealui din start nu lupta si pentru voturile celor ce nu sunt de etnie maghiara?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu