vineri, 19 octombrie 2012

In cautarea unui loc de munca...

  Timpul trece...iar odiseea cautarii unui loc de munca continua...
  Pe net cunoscuti sau necunoscuti binevoitori imi trimit diverse linkuri, fiind sfatuita sa postez pe blog bannere sau sa scriu diferite articole in care sa promovez anumite produse iar eu ma tot incapatanez sa cred ca asemenea practici sunt o lipsa de respect fata de posibilii cititori si nicicum o sursa de castig. Cred cu tarie ca nu poti promova un produs pe care nu-l cunosti, pe care tu insuti/insati nu l-ai achizitionat.
De asemenea, inca mai primesc oferte din partea unor firme ce comercializeaza cosmetice, pentru a le vinde produsele dar din pacate, eu nu am cui vinde asa ceva si din consumul propriu nu ai cum sa faci un profit.
 Si astfel, tot cautand eu ceva serios de lucru, intr-o zi am intrat pe site-ul AJOFM Vrancea si am descoperit existenta unui Centrul Pilot pentru Promovarea Angajarii Persoanelor cu Dizabilitati, asa ca mai intai i-am contactat telefonic iar mai apoi m-am prezentat la ei, plina de speranta, cu actele necesare. Mi-au zis ca in saptamana urmatoare va fi un targ al locurilor de munca unde ei ma vor reprezenta, mi-au luat datele de contact si mi-au promis ca ma vor cauta. Eram constienta ca e dificil sa gasesti un angajator care sa vrea sa angajeze o persoana cu handicap si in plus, fara experienta...dar m-am gandit ca acest centru tocmai pentru a gasi asemenea angajatori a fost creat. Vecinul care m-a dus in acea zi cu masina, un pusti de 19 ani si el somer de altfel, ma tot tachina spunandu-mi ca astia nu gasesc de lucru nici pentru persoanele sanatoase dar pentru o persoana cu probleme de sanatate...dar eu tot speram ca voi fi cautata si mi se va spune ca au gasit un job si pentru mine. A trecut  o saptamana, doua, trei, patru si... nimic.Vecinul inca ma mai tachineaza pe tema asta...
 Dupa patru saptamani, i-am sunat si am primit raspunsul la care, din pacate, ma asteptam, nu exista nimic pentru persoanele cu dizabilitati. Stau si ma intreb oare vecinul meu are dreptate?!Au cautat ceva pentru mine sau pur si simplu mi-au pus actele in vreun sertar si gata , au ajutat o persoana cu dizabilitati sa spere ca exista cineva care incearca s-o ajute.
Dar, bineinteles ca speranta moare ultima...
Sper si va doresc ca voi, cei care va cautati ceva de lucru sa aveti mai multa bafta!

Un comentariu:

  1. Buna ziua! O sa ne interesam si noi cum functioneaza acest centru de pe langa AJOFM, mai ales ca este si "pilot". Acolo sunt persoane platite din fonduri publice pentru a va ajuta, nu pentru a va refuza. Ar fi trebuit sa va propuna ceva cursuri de calificare/recalificare. Pastram legatura pe mail. Silvia Vrinceanu - Ziarul de Vrancea

    RăspundețiȘtergere