duminică, 16 martie 2014

,,Protestez!''

  De doua saptamani am incetat sa ma uit la tv. E destul de greu de crezut, avand in vedere ca inainte imi pierdeam in fiecare seara cam trei ore in fata televizorului dar ma saturasem sa tot aud pe toate posturile tv despre ce mai face sau nu face Bianca Dragusanu, Guta, Catanga sau mai stiu eu ce alta ,,vedeta'' de pe la noi sau despre certurile dintre Ponta, Antonescu si Basescu.
La luarea acestei decizii au avut o contributie majora, fara sa stie insa, si doua persoane dragi mie care s-au ingrijit sa am ce citi in urmatoarea perioada si carora le multumesc pentru acest lucru.
Asa ca in ultimul timp imi petrec serile analizand zbuciumul sufletesc al lui Raskolnicov.
  Probabil veti zice ca de la tv poti afla si multe lucruri interesante dar cred, cu tarie ca pe posturile noastre tv se difuzeaza un procent mult prea mic de emisiuni sau filme care sa ne ajute pe noi ca indivizi.
Am tot respectul pentru doamna Eugenia Voda si pentru Moise Guran, pentru emisiunile pe care le realizeaza.
In rest...mult prea multa violenta fizica sau verbala...
  Si cu toate acestea ...mai aflu inca ce se ,,intampla'' la tv. Cand intru in camera mamei patrund direct in casa ,,Mireasa pentru fiul meu''. N-o sa inteleg niciodata cum pot tinerii aceia sa stea, voit, izolati, despartiti de familie, prieteni, monitorizati non-stop precum cobaii intr-un laborator.
Sunt atat de multe persoane imobilizate care nu pot iesi din casa desi si-ar dori foarte mult iar acestia...
De asemenea, nu pot intelege cum pot unele fete din acea casa sa-si pastreze zambetul in timp ce iubitii lor jignesc, vorbesc vulgar etc
  Cand mergem la bunicul, de la intrare ne intreaba: ,,Ati vazut mama lui Becali vrea sa mearga la Basescu sa ceara gratierea?'' ,,Nu, bunicule, n-am vazut!''. Saracutul nu prea mai aude asa ca ne bombardeaza si cu alte intrebari, crezandu-ne mai ,,informati''.,,Da' femeie n-are?'',,Are, bunicule!'' ,,Da' de ce nu e la tv?'' ,,S-o fi saturat si ea de tv, bunicule'' ii ,,tipam'' noi la ureche.
Eu si sotul, ne intoarcem acasa fara a reusi sa oferim prea multe informatii bunicului despre ,,personalitatile'' autohtone.
Intru in camera, imi iau cartea si ma grabesc sa ma intorc in Petersburgul secolului XIX desi nu mai pot fi considerata o persoana ,,informata''.
  Protestez in tacere impotriva ,,vedetelor'' zilelor noastre...Refuz sa mai aflu ce se intampla cu ele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu