joi, 27 martie 2014

Asa-i la noi...

  In aceasta saptamana am avut o experienta foarte neplacuta...
Totul a inceput saptamana trecuta cand mi-am facut o  programare la un cabinet medical particular din Focsani. Nu mai fusesem niciodata la acel medic, fiindu-mi recomandat de o cunostinta. Asadar am sunat, mi s-a facut programarea si urma ca in aceasta saptamana sa ma prezint pentru consultatie.
Asa ca inainte cu 15 minute de ora stabilita eram in fata cabinetului respectiv. Dupa cateva minute a iesit si medicul in hol si i-am spus ca eu sunt persoana programata la telefon. Doamna doctor ma invita sa iau loc si imi spune ca in scurt timp ma va chema in cabinet. Deci ma asez cumintica pe un scaun si astept cu nerabdare sa curga cele cateva minute care mai erau pana la ora stabilita dar...au trecut 15 minute si...nimic. Eu tot in hol. Nu prea mai aveam rabdare asa ca am inceput sa ma plimb dintr-un capat in altul al salii de asteptare si sa numar...o tura, doua, trei...zece...la un moment dat am pierdut sirul...Ma uit la ceas. Trecusera 30 minute iar eu...tot in hol. Deja obosisem de atata mers asa ca am inceput sa-mi scurtez cursele. Nici nu mai aveam putere sa numar. Ba imi era cald, ba imi era frig, nici eu nu mai stiam ce e cu mine. Ma asezam cateva minute, apoi iarasi imi reluam cursa. Tot asa au trecut 45 de minute...Apoi o ora iar eu tot in hol...Deja incepusem sa ma simt rau dar pacientul ce intrase inainte ca eu sa ajung acolo inca nu iesise...Intre timp mai aparuse un tanar ce fusese programat la aceeasi ora cu mine. El fusese mai inteligent decat mine, se prezentase pentru consultatie ceva mai tarziu. Mai aparuse si o tanara ce avea programare la o ora dupa mine dar pacientul intrat inaintea mea tot nu iesea...
In plus persoana care ma dusese cu masina acolo ma tot suna sa vada daca mi-,,am rezolvat problemele'' iar eu nici nu intrasem...
Asa ca intr-un final am plecat ...
Nu-mi venea sa cred ca ma dusesem pana acolo degeaba...In plus, doua zile, dupa aceea, m-a durut foarte tare un picior din cauza efortului facut. Tin, de asemenea sa mentionez ca acel cabinet nu avea nici rampa de acces pentru persoanele cu dizabilitati, la intrare avand doar niste trepte dificil de ,,escaladat''
  De ce oare unii medici fac programari doar de dragul de a-le face? Imi amintesc ca in urma cu doi ani am mers pana la Bucuresti pentru o consultatie la o clinica, de asemenea privata, iar medicul n-a aparut...
  Inteleg ca intr-un spital programarile pe ore nu pot fi respectate, ocolo putand oricand apare cazuri mai grave decat al tau dar nu pot intelege de ce nu sunt respectate programarile in cabinetele private unde oricum se percep taxe destul de mari pentru consultatii sau tratamente?!
  De ce oare unii medici trateaza pacientii cu atata indiferenta? Oare noi nu meritam putin respect?
PS: Nu vreau sa generalizez. Am cunoscut si multi medici deosebiti in spitalele sau clinicile din Focsani sau din tara dar de ce oare nu sunt asa toti medicii? De ce nu inteleg toti ca poti ,,vindeca '' un om si cu o vorba buna sau aratandu-i putin respect?!

2 comentarii:

  1. eu am fost cu sotia la Focsani la Urgente cu simptome grave ce indicau afectiuni cardiace ( buze, limba, gura , membrele stangi amortite, stare de lesin ) . dupa 45 de minute am facut scandal si i s-a luat o tensiune, iar dupa alte 30 minute a fost consultata. este inutil sa va spun ca prescrierea doctorului Tiu a tinut pana la domiciliu unde au reinceput simptomele. Norocul nostru a fost ca am plecat de la urgente direct la un cabinet particular - cardiologie- si am primit un tratament mai inspirat! sanatate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu atat mai neplacut cand se intampla asa ceva intr-o situatie critica...Sper ca sotia dv este bine acum! Multa sanatate va doresc si eu!

      Ștergere