joi, 5 iulie 2012

PERLE de la BAC 2012

Relaţia profesor-elev e un amestec năstruşnic de sentimente.
Iubirea este cel mai frumos lucru pentru că aşa m-a învaţat mama care îl iubeşte pe tata.
Luceafarul a coborât pe Pământ şi a făcut sex cu aleasa inimii lui. Cătălina i-a dăruit un copil din flori.
Nu este vorba despre Luceafărul Huilei cum ai crede la început, ci despre o stea.
Ce poate fi mai frumos ca o floare albastră? Aşa i-a venit poetului ideea să scrie despre iubirea lui cu o floare care nu creşte pe toate drumurile.
Eu nu am jurnal pentru că jurnalul este pentru fete mici.
Din scrisoare lipseşte destinatarul şi expeditorul.
Mircea cel Bătrân a fost înmormântat la Cozia, împreună cu umbra sa.
Receptorul este o femeie foarte frumoasă.
Încearcă să mă convingă cu tot felul de cuvinte pentru că aşa este.
Acest Dionis este pur şi simplu distrus de lăcomie, ajunge să se teamă şi de sine, că nu cumva să i se fure banii.
Nu am o carte preferată, dar am fost impresionat de abecedar, din care am învăţat primele litere, dar şi primele poezii.
Conflictul dintre profesor şi elev ajunge şi la vărsare de sânge.
Sper că va (sic!) plăcut. Cred că o să mai vin şi la anul.
Cratima uneori apropie sau alteori departează.
 Toti suntem supusi greselii...dar uneori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu