duminică, 20 ianuarie 2013

,,Cine sunt eu?''

   Banuiesc ca fiecare dintre voi la un moment dat, macar o data in viata, s-a intrebat ,,cine sunt eu, cu adevarat?'' Macar o data ne oprim din tumultul, de neoprit, al acestei vieti si ne punem aceasta intrebare...
Cine suntem? Fiul/fiica parintilor nostri, iubitul/a sau sotul/sotia cuiva, tata/mama, fratele/sora altcuiva, nepotul/nepoata bunicilor, amicul/a, vecinul/a, angajatul/a, seful/a sau ,pur si simplu, cel/cea ce are o dizabilitate...Dar dincolo de ceea ce reprezentam pentru cei din jur, ,,cine sunt eu''? Unii s-ar putea identifica cu ceea ce au, ce au agonisit, ce au realizat si ar putea inlocui ,, eu sunt'' cu ,,eu am'' dar ,,cine sunt eu'' .dincolo de tot ce am?
   Aceasta viata poate fi considerata o calatorie, un drum pe care trebuie sa-l parcurgem pentru a ne descoperi pe noi insine, pentru a descoperi farama de divinitate din noi. Se pare ca chiar suferinta poate fi un prilej de a reflecta si de a ne descoperi.
  Voi cei ce sunteti fericiti sau poate suferiti, sunteti incojurati de iubirea celor din jur sau asaltati de griji si de probleme, stiti cine sunteti, cu adevarat? Ati reusit sa va descoperiti pe voi insiva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu