miercuri, 20 aprilie 2016

Un crampei din viata unui oras din Romania

  De cate ori nu ne plangem ca nu ne mai place nu stiu ce obiect vestimentar sau piesa de mobilier sau ca un anumit fel de mancare nu mai e pe gustul nostru si prin urmare ar trebui inlocuit grabnic...
  In urma cu cateva zile, cand inca mai era placut afara, fiind in oras intr-o zona destul de circulata si vrand sa alung o durere nastrusnica de picior ce nu dorea sa-mi dea pace, m-am asezat pe o banca planuind sa ma bucur de mangaierea soarelui.
  Pe o alta banca situata la cativa metri, statea un batran. Alaturi avea doua sacose iar pe ele asezate doua haine vechi. Mi-am dat seama ca acolo se afla toata averea lui iar acea banca probabil ii era casa.
 O pustoaica vine la un cos de gunoi de alaturi si arunca ceva. Batranul vigilent o cearta ca a facut mizerie langa cos. Peste cateva minute fata se intoarce insotita de o tanara ce impingea un carucior cu un copilas in el. Un alt copilas cu doar unu-doi ani mai mare se tinea si el de carucior. Se aseaza toti pe o banca iar tanara, mama celor trei copiii probeaza niste cizme scofalcite, probabil recuperate de la vreo ghena apoi se ridica si pleaca.
Cand ajund in dreptul batranului, acesta ia una dintre haine si i-o intinde spunandu-i ca poate ii e buna pentru copilasi. Aceasta il intreaba cat sa-i dea pe ea ducand mana la buzunar care cel mai probabil era gol. Batranul i-o intinde raspunzandu-i ca nu vrea nimic pe ea.
  Ceilalti trecatori par sa nu-i observe. Fac parte din peisaj...
La alti cativa metri doua tinere se aseaza pe o banca si-si scot tigarile.

Atunci imi dau seama ca pe langa banci sunt zeci de mucuri aruncate si din loc in loc cate un ambalaj...
 Treptele sparte din jur par sa nu mai fi fost inlocuite de mult prea mult timp de edili...

 Iar mie mi-e jena pentru toate datile in care m-am plans ca nu-mi mai place ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu