sâmbătă, 21 aprilie 2012

Criza Metotrexatului

  Cu ceva timp in urma s-a vorbit pe toate posturile de televiziune despre criza medicamentelor recomandate in cancere iar autoritatile au declarat dupa scurt timp ca aceasta situatie a fost rezolvata, ca bolnavii nu vor mai avea probleme cauzate de lipsa medicamentelor, indiferent de ce afectiune ar suferi dar se pare ca aceste declaratii n-au fost tocmai reale.
  Ati auzit vreodata de Metotrexat? Cei mai multi dintre voi, probabil, nu. Metotrexatul este un imunosupresor indicat in unele forme de cancer dar si in poliartrita reumatoida.Foarte multi din bolnavii cu poliartrita urmeaza o schema terapeutica ce include si Metotrexat. Eu ma voi referi in special la acestia pentru ca si eu fac parte din randurile lor.Metotrexatul e prima alegere a unui reumatolog atunci cand trebuie sa instituie un tratament unui bolnav cu poliartrita. Multa vreme a fost si cel mai ieftin tratament pentru aceasta afectiune dar un ultimul timp aparusera si forme ceva mai scumpe. In prezent nu se mai gaseste deloc in farmacii. Au disparut initial de pe piata comprimatele, in urma cu peste un an, acum au disparut sub orice forma de administrare(fiole sau seringi preumplute).
Poate va veti intreba ce se intampla cu pacientii ce sunt nevoiti sa intrerupa acest tratament?!Inflamatia din organism va creste si boala scapa de sub control. Apar dureri accentuate la nivelul articulatiilor si distructii ale acestora ce sunt ireversibile iar viata ti se transforma intr-un cosmar.
Ce poti face intr-o astfel de situatie?Poti doar spera ca aceasta criza nu va tine prea mult si te poti ruga ca farmaciile iti vor elibera reteta cat mai curand si astfel iti poti face doza urmatoare!

145 de comentarii:

  1. buna,

    Si eu caut acest medicament, deja sunt foarte speriata.Sper ca medicul curant sa-mi zica ceva in legatura cu asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU se gaseste decat in strainatate (Spania Ungaria Italia Austria)

      Ștergere
    2. Vand Methotrexat flacon 50 mg injectabil (se poate fragmenta - cutie cu un flacon din sticla incolora, inchis cu dop de cauciuc si capsa de aluminiu). Pret 180 Ron.

      Contact: dany_brunetzik1306@yahoo.com / dany_chibry@yahoo.com

      Localitate: Bucuresti

      Ștergere
    3. Buna mai cautati metrotrexat

      Ștergere
  2. Eu astazi am dat cateva telefoane si am aflat ca in farmaciile din Focsani inca n-a aparut acest medicament.De asemenea,am aflat de la alte persoane ce urmeaza acest tratament ca situatia e aceeasi si in Arges si Botosani.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,

    Am vorbit cu medicul meu si cica se gasesc prin Bulgaria pastile...Eu sunt din Arges dar de 6 ani stau in Bucuresti si nu se mai gaseste nici aici si nici in Arges. Poti incerca pe la farmaciile Help Net acolo mi-am gasit astazi 2 seringi de 15mg dar mi-au zis ca erau ultimele pe stoc(poate gasesti sa-ti aduca din alte judete prin curier). Bafta multa!
    Daca aflu ceva te anunt...
    Roxana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Roxana, stiam despre existenta comprimatelor in Bulgaria de vreun an, cateva cunostinte si le-au procurat de acolo.Eu inca mai am tratament pentru cateva saptamani dar cunosc bolnavi care au intrat in puseu pentru ca nu si-au mai putut procura acest medicament de cateva luni.Daca mai afli ceva...anunta-ma pentru a informa si eu pe altii la randul meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt disperata atat eu cat si mama.Efectiv nu mai are cu ce sa continue tratamentul si are poliartrita reumatoida.Am auzit ca in Ungaria sunt pastile...nu mai stim ce sa facem

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din nefericire si eu sunt distrusa pentru boala copilului meu
      care are acelasi medicament:methotrexat2,5mg.Lam gasit in Italia,mi l-au trimis prietenii de acolo,direct din farmacii cu 50lei,doua cutii,cu 25 pastile in cutie.Daca aveti prieteni in strainatate, apelati .Sunt si tari in care farmacistii cer reteta,Sanatate multa!

      Ștergere
    2. Vand metrotrexat leam comandat din germania și acuma am prea mult este de 15 mg cutia are 30 pastile 0770830378

      Ștergere
  6. Ati vorbit cu medicul reumatolog?Ce solutie v-a sugerat?Foarte multe persoane sunt in aceeasi situatie si se pare ca inca este dificil de intrezarit o rezolvare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Iuliana. Eu astazi ma internez sa-mi schimbe tratamentul...la spitalul Sf. Maria, o sa revin cu orice informatie in scurt timp...Roxana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana,iti doresc ca noul tratament sa fie la fel de eficient sau daca se poate mai eficient decat mtx-ul!Astept vesti bune de la tine!

      Ștergere
  8. buna,
    Nu au dorit sa-mi schimbe tratamentul si m-au pus sa-mi cumpar medicamentele din afara...momentan am facut rost din Italia de un flacon si sunt foarte ieftine asa ca daca reusiti sa vi le cumparati si voi...au costat doar 5 euro, o suma foarte mica fata de cat este la noi in tara o injectie...Te-am pupat. Roxana

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,Roxana!
    Si eu am vorbit astazi cu medicul meu despre problema asta cu mtx-ul si mi-a spus ca exista doua variante:ni le procuram din afara sau vom fi trecuti pe alt tratament.Tu ai dat 5 euro pe un flacon cu comprimate,nu?Cate comprimate contine, 100?Numai bine, iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua si mama mea are poliartrita reumatoida as dori sa stiu daca va vedea cineva acest mesaj daca exista o posibilitate sa ne ajute cu aceste injectii bineinteles contra cost la mail mivadiva2008@yahoo.com va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. pana in toamna cica nu se mai importa aceste medicamente deoarece se schimba producatorul, dar poti incerca cu pastile din afara, dupa cum am zis nu sunt scumpe doar 5 euro 25 de pastilute.Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna,

    Si mama mea are poliartrita reumatodida severe.daca are cineva idee unde putem gasi Metotrexat injectabil va rog sa ne contactati la yanniky2001@yahoo.de

    RăspundețiȘtergere
  13. buna
    si eu am poliartrita si din luna mai nu am mai gasit metotrexat asa ca dupa 2 sapt de cautare m-am dus la medic si m-a trecut pe arava care isi face efectul foarte greu scrie in prospect 4-6 sapt
    sa va spun cum sunt de o luna de zile ?cred ca stiti
    am fost in italia pt vacanta (vai de mama ei)si acolo mi s-a spus ca nu se da metotrexat decat in spital dar nu m-am gandit ca exista si pastile
    o sa vb cu fratele meu sa caute pastile dar nu stiu cum sa le iau
    aseara am fost la reumatolog si mi-a dat 3 injectii cate una pe zi, dexamed,sincer am facut pe prima aseara si vad ca nu ma mai doare asa rau
    dupa 3 zile cu injectiile incep cu medrol
    dr mi-a spus ca are pacienti care ia metotrexat din bulgaria
    cum se face?
    astept raspuns si sanatate multa

    RăspundețiȘtergere
  14. In mod normal din oricare din tarile U.E ne putem procura mtx cu o reteta data de un medic de aici din tara(reumatolog sau de familie)dar mie mi-a cumparat cineva mtx(cp si inj)din Italia chiar fara reteta.Comprimatele au 2,5mg.Nu stiu cate ar trebui sa iei tu caci nu stiu ce doza de mtx ti-a recomandat medicul tau.Multa sanatate, iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. vand 6 seringi preumplute metotrexat ebewe 10mg - 1,5ml. pret 170ron/seringa Contact: pharma850@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Celor ce sunt in cautare de mtx, cineva pe forumul romedic ofera mtx (http://forum.romedic.ro/prod/POLIARTRITA_REUMATOIDA_014144.html/48).

    RăspundețiȘtergere
  17. METOTREXAT 2,5 mg ( pastile )
    Vand 5 cutii metotrexat / 50 comprimate per cutie.
    Termenul de valabilitate pana in ianuarie 2014
    80 ron per cutie.
    Relatii la tel. 0755953888
    Email: coralex43@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua, sunt interesat de pastile, din ce oras sunteti?

      Ștergere
    2. da se gasesc in Spania, Ungaria, Italia

      Ștergere
  18. METOTREXAT 2,5 mg 100 pastile 70 lei cutia, Relatii 0724.989.964.

    RăspundețiȘtergere
  19. I-am găsit mamei metotrexat in Austria,acolo se produce.Va trebuie reteta de la medic.Noi am găsit fiole cu concentratie de 25mg,doctorul reumatolog i-a făcut mamei doza prescrisa de 10mg.Bafta si sănătate.

    RăspundețiȘtergere
  20. Stie cineva unde pot gasi Metotrexat 20 mg in seringi preumplute? Mentionez ca sunt din Bucuresti si am cautat intr-o multime de farmacii si nu am gasit. Va multumesc Mariuca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasiti in Austria.Mie mi-a adus cineva pastile 2,5mg/buc. pentru ca seringi preumplute la 20 mg.,desi existau la farmacie,era prea mult pentru mine,intrucat fac tratament cu 5 mg./saptamana.Va trebuie reteta din Romania.Va doresc multa sanatate.

      Ștergere
    2. Vand Methotrexat flacon 50 mg injectabil (se poate fragmenta - cutie cu un flacon din sticla incolora, inchis cu dop de cauciuc si capsa de aluminiu). Pret 180 Ron.

      Contact: dany_brunetzik1306@yahoo.com / dany_chibry@yahoo.com

      Localitate: Bucuresti

      Ștergere
  21. Cum se poate sa faceti specula cu acest medicament? Mama mea are 81 si sint disperata ca nu-i gasesc..are 400 ron pensie...are dreptul la acest medicament gratuit.Cum e posibil sa profiti de lipsa acestuia de pe piata si sa vindeti methotrexatul atit de scump? Nu stiti probabil ce efecte are poliartrita reumatoida....dar nici nu va doresc sa va imbolnaviti de ea iar cineva sa va insele in halul in care o faceti unii dintre voi. Rusine!! A gasit totusi cineva din Bucuresti aceaste injectii la farmacii? Va rog sa postati cum aflati ceva. Multumesc si va doresc multa sanatate!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit ceva timp inainte de a publica ultimul comentariu.Si mie mi s-a parut pretul destul de mare dar cred ca e dreptul fiecarui pacient sa hotarasca daca ofera sau nu acest pret.Medicul reumatolog mi-a spus inca din iulie ca in Bucuresti au aparut siringi preumplute dar...Eu am cautat in Focsani si nu am gasit.Multa sanatate mamei tale si tie!

      Ștergere
    2. am de vinzare 20 buc. Methotrexat flacon 50 mg /2ml injectabil in flacon din sticla ,
      valabil pina in iunie 2014
      80RON/buc -pretul cu cara a fost adus din elvetia
      0788 23 81 99

      Ștergere
  22. Vand Metotrexat 10mg/ml flacon injectabil,mai am doar una disponibila,termen de valabilitate 2013.Pret 150 Ron.
    Contact.Panait Elena Constanta 0763 540 022

    RăspundețiȘtergere
  23. Vand METHOTREXAT "Ebewe " 5 mg,fiole [36 bc]la pretul din farmacie 23,54 Ron.cutia cu 10 fiole. IASI tel. 0746299647

    RăspundețiȘtergere
  24. Medicamentele ce nu se gasesc in tara la noi eu cred ca e normal ca ele sa fie mai scumpe deoarece sunt aduse din alta tara la care se platesc anumite taxe sau persoane sa le aduca. Nimeni nu obliga pe nimeni sa ofere suma care se cere.

    RăspundețiȘtergere
  25. Bineinteles ca sint mai scumpe....dar cei care le vind o fac pentru profit...calcind cu cinism in picioare durerea si disperarea bolnavilor...cei care au in plus citeva fiole sau le-au ramas nu cred ca fac specula..
    Eu revin si va rog sa postati de indata daca vreo farmacie va pune in vinzare methotrexat. Multumesc si multa sanatate tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Din pacate in aceasta criza a Metotrexatului toata vina este a statului care nu importa acest medicament (se spune ca nu este rentabil). Ce om normal la cap ar da o groaza de bani pe un medicament pe care are dreptul sa-l ia gratis?
    Noi, cei care nu ne putem misca daca nu luam acest tratament suntem obligati sa apelam la oricine ne poate ajuta sa scapam de dureri. Revin si spun inca o data ca statul ii ajuta pe cei care profita de conjunctura. Asa cum au mai scris si ceilalti, nu suntem obligati de nimeni sa dam suma ceruta daca nu vrem si mai ales daca nu o avem. Sanatate tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. vand metrotexat fiole. Detali la nr de tel 0766753566

    RăspundețiȘtergere
  28. Bucuresti Bd. Chisinau, nr. 16 ( Socului ) 0746.123.809
    Ieri,pe 29 aug ,am luat de la aceasta farmacie pe reteta methotrexat in seringi preumplute. Nu mi-a dat cit am avut nevoie pentru ca vor sa dea la cit mai multi pacienti,dar cele citeva seringi imi ajung pentru 3 luni.Poate intretimp sa va reimporta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim ca impartasesti aceasta veste buna si cu noi!In farmaciile din Focsani inca nu se gaseste Metotrexat.

      Ștergere
  29. Revin la mesajul postat anterior.Farmacia de la care eu am luat pe reteta gratuita in data de 29 aug methotrexat in seringi preumplute este Helpnet...ceea ce inseamna ca in reteaua lor incepe sa se gaseasca methotrexat.....incercati sa sunati la cit mai multe farmacii din orasul unde locuiti...Sanatate tuturor!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Am 7 fiole de Metotrexat(seringa preumplută) 15 mg/0,30 ml valabile 11/2013 .Preţ 150ron tf.0769345385 Medicamentul este adus din Spania

    RăspundețiȘtergere
  31. Daca aveti vreo cunostiinta care pleaca in concediu in Grecia,Spania,Italia,Ungaria,Bulgaria si vreti sa va cumpere methotrexat pastile de acolo va trebuie obligatoriu reteta de la medic .Numele medicamentului va fi scris in latina si atunci sigur veti putea cumpara din afara si va putea sa intre cu el in tara. Din fericre,in cazul meu,doctora a dat din banii ei colegelor si cunostiintelor ei care au plecat in vacanta si au cumparat methotrexat pastile.Apoi doctora ne-a vindut noua pastilele. Eu am dat pe o cutie de methotrexat de 2.5 mg cumparata din Grecia 6 euro,100 de pastile.Are pretul pe cutie dar mi-a dat si bon .
    Cam astea sint preturile in afara.....

    RăspundețiȘtergere
  32. am procurat metotrexat de 25 ml injectabil prin pharma express si mi-au ramas 11 fiole - le vand la pretul de achizitionare = 45 ron/fl.
    telefon de contact 0723697499 elena.

    RăspundețiȘtergere
  33. METOTREXAT 2,5 mg - comprimate
    Am doar 4 cutii metotrexat / 50 comprimate per cutie.
    Termenul de valabilitate pana in ianuarie 2014
    80 ron per cutie.
    Relatii la tel. 0751913902
    Email: silviu7290@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. sunt din Moldova daca aveti nevoie de pastile methotrexat de 2,5 ml sunt la noi in farmaciile Felicia si le puteti procura fara receta eu caut din potriva solutie de 10 ml pentru mamica mea ajutati-ma va rog

    RăspundețiȘtergere
  35. Am 8 fiole de Metotrexat(seringa preumplută)"Ebewe " 10 mg/ ml valabile 09/2013 .Craiova tel.0766607544

    RăspundețiȘtergere
  36. http://www.okazii.ro/sanatate-altele/metotrexat-a118764608

    RăspundețiȘtergere
  37. Am gasit azi in farmacia Ardealul 2, Piatra Neamt, comprimate Trexan, 2.5mg, 100buc/cutie, 45 lei.

    RăspundețiȘtergere
  38. Vand Methotrexat flacon 50 mg injectabil (se poate fragmenta - cutie cu un flacon din sticla incolora, inchis cu dop de cauciuc si capsa de aluminiu). eu ma leucemie si am terminat perfuziile si mai ma putin la dosarul de transplant ca nu am gasit donator .Pret 350 Ron.

    RăspundețiȘtergere
  39. Am 8 fiole de Metotrexat(seringa preumplută)"Ebewe " 10 mg/ ml
    Pret:100 lei/buc
    Contact:adiina16@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  40. vand 5 fiole metotrexat 25 ml la pret 50 ron/buc

    RăspundețiȘtergere
  41. pretul unei seringi este 75 ron /bucata
    metrotexat ebewe 10mg/ml seringa preumpluta 7,5 mg 10 mg 15 mg si 20 mg valabilitate 09.2013 .adresa mail: salcieanu.adriana@yahoo.com sau 0746214518 putem negocia usor pretul

    RăspundețiȘtergere
  42. vand 8 seringi preumplute metotrexat ebewe 10mg - pret 70ron/seringa + o seringa preumpluta de 20 mg - pret 120 Ron Contact: savaadryan@yahoo.com 0740150206

    RăspundețiȘtergere
  43. Vand metrotrexat comprimate din italia de 2.5 mg 25 comprimate cutia valabilitate 10/2014
    am 10 cutii pret cutie 70 lei
    Trimit prin curier contact pe email iulian_ban@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  44. eu am 4 seringi de metorexat preumplute de 10 mgf/ml....nu mai am nevoie de ele.le dau pe gratis.

    RăspundețiȘtergere
  45. ioana_florina_ang3l@yahoo.com pentru iuli-ana

    RăspundețiȘtergere
  46. As avea nevoie pt prietena de metrotrexat daca se poate! craiovitza_noua@yahoo.com este mail-ul meu... din Craiova

    RăspundețiȘtergere
  47. Dispun de 5 fiole preumplute metotrexat 15 mg..100ron sau toate 5 la 450ron.
    0764827885

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna ziua!

    Cine este interesat de methotrexat va pot ajuta eu.
    Methotrexat-ul este sub forma de pastilute de 2.5 mg cate 100 de pastilute in cutie. Firma producatoare este ORION Corporation Finlanda cu termen de valabilitate 2014.
    Il vand cu 150 de ron cutia + taxe curier in afara orasului Braila. In Braila sau Galati il livrez personal.

    Contact: Vali - 0720238599

    RăspundețiȘtergere
  49. Un reprezentant al Sensiblu a anuntat in Centru de Reumatologie ,,Dr I Stoia'' Bucuresti ca in farmaciile lor se gaseste Metotrexat cp.

    RăspundețiȘtergere
  50. Cumpar metotrexat comprimate de 2.5 mg va rog cine ma poate ajuta sa ma contacteze la adytzudragutz@yaho.com sau la tel 0733619688

    RăspundețiȘtergere
  51. metotrexat se gaseste in bucuresti la farmacia din spitalul colentina. eu am cumparat cu reteta de la medic pe 08 ian 2013. informatii la 0766517971

    RăspundețiȘtergere
  52. vand metotrexat 10mg/ml pret 50 lei 1 fiola contact: 0760396211

    RăspundețiȘtergere
  53. METOTREXAT 2,5 mg - comprimate
    Am doar 4 cutii metotrexat / 50 comprimate per cutie.
    Termenul de valabilitate pana in ianuarie 2014
    80 ron per cutie + taxe postale.
    Relatii la tel. 0755 953 888

    RăspundețiȘtergere
  54. Ofer spre vanzare Metotrexat 20 mg, 8 seringi preumplute, valabilitate 04.2014. 110 lei/ buc.
    Relatii la tel 0723543332

    RăspundețiȘtergere
  55. vand metotrexat 4 seringi preumplute X 15 mg/seringa, pret total(60mg) = 440 ron.tel 0740000944

    RăspundețiȘtergere
  56. vand metotrexat 5 facoane x25 mg cu 250 ron toate.expira 06.2013
    telefon 0723697499

    RăspundețiȘtergere
  57. Daca sunteti din jud Vrancea, puteti comanda Mtx la farmacia Humanitas din Focsani.

    RăspundețiȘtergere
  58. iuliana te referi la varianta injectabila sau la comprimate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, am si eu 4 seringi preumplute, nu mai am nevoie de ele, va rog sa ma contactati pe adresa alinaandreea.broscoi@yahoo.com NU le dau contra-cost si m-as bucura sa stiu ca cineva le foloseste. Platesc si transportul numai sa ajunga unde este nevoie.

      Ștergere
  59. Buna ziua doresc sa va aduc la cunostinta tuturor celor care au nevoie de Metotrexat comprimate sau injectabil sa ma contacteze pe adresa de E-mail adamdanielottmar@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  60. VAND METOTREXAT 2,5 MG,100 PASTILE,TERMEN DE VALABILITATE 2015,PRODUCATOR PFIZER GRECIA PRET 70 LEI CUTIA.LIVREZ IN TARA PRIN POSTA ROMANA IN 3 ZILE LUCRATOARE,TAXELE POSTALE VOR FI SUPORTATE DE CLIENT,STOC PERMANENT.RELATII 0724.989.964

    RăspundețiȘtergere
  61. Vand
    Metotrexat fiole 20 mg, 8 seringi preumplute, valabilitate 03.2013
    Metotrexat fiole 10 mg, 6 seringi preumplute, valabilitate 09.2013
    Metotrexat pastile 2,5 mg, (1 cutie de 30 pastile - Germania) valabilitate 08.2013
    Metotrexat pastile 2,5 mg, (2 cutii de 25 pastile - Italia) valabilitate 03.2014
    Doar pe acestea le am pt ca erau pt uz personal, dar din fericire nu mai e nevoie de ele.
    Telefon 0742 99 64 76

    RăspundețiȘtergere
  62. Vand
    Metotrexat fiole 20 mg, 8 seringi preumplute, valabilitate 03.2013
    Metotrexat fiole 10 mg, 6 seringi preumplute, valabilitate 09.2013
    Metotrexat pastile 2,5 mg, (1 cutie de 30 pastile - Germania) valabilitate 08.2013
    Metotrexat pastile 2,5 mg, (2 cutii de 25 pastile - Italia) valabilitate 03.2014
    Telefon 0742 99 64 76

    RăspundețiȘtergere
  63. vand methotrexate 3 cutii a cate 25 pastile, cumparate din Italia, valabilitate pana in aprilie 2014, pret 25 ron/cutie, contact: cazika@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  64. vand o fiola metotrexat injectabil 0754482901

    RăspundețiȘtergere
  65. vand methotrexate 20mg/2,66ml 7 seringi preumplute valabilitate 10. 2013. si 8 seringi preumplute valabilitate 02.2014 sunt aduse din italia 110 ron bucata tel 0732426459

    RăspundețiȘtergere
  66. Vand 15 seringi preumplutemetotrexate ebewe 10 mg/ml. Tel. 0758.760.149 - Constanta

    RăspundețiȘtergere
  67. Vand metotrexat sub forma de pastilute de 2.5 mg cate 100 de pastilute in cutie. Firma producatoare este ORION Corporation Finlanda cu termen de valabilitate 2014. Dau cu 90 de lei cutia - 0720238599

    RăspundețiȘtergere
  68. Vand Metotrexat 2,5 mg, 100 pastile, termen de valabilitate 2014/08, producator Pfizer, stoc limitat doar 12 cutii, pret 50 lei. Relatii 0724989964

    RăspundețiȘtergere
  69. Vand methrotexat 10 mg,setinga preumpluta,valabilitate 10.2014.
    Tel. 0720721947

    RăspundețiȘtergere
  70. vand metotrexat de 7,5 (subcutanat , intramuscular si intravenos) sunt din arges , 60 lei/seringa, nr tel:0764687448

    RăspundețiȘtergere
  71. vand metrotexat fiole producatorEbewe de 10mg/ml pretul este ca in farmacie.Eu am cumparat mai multe tot de teama ca nu mai gasesc dar am terminat cura simi-au mai ramas 15 seringi.Termenul de valabilitate este 06/2014.Relatii la tel.0770665856

    RăspundețiȘtergere
  72. Mai am si eu metotrexat, fiole si tablete, raspundeti aici pentru contactare.

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna ziua, vand 11 seringi preumplute de Metotrexat 10 mg - 15 mg, ramase de la tratamentul mamei. Cine are nevoie, sa ma contacteze la 0721 494 831, Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  74. Vand Metotrexat 2,5 mg 100 pastile, producator Pfizer, termen de valabilitate 02.2015, pret 70 lei cutia. Relatii 0724989964.

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna Ziua! Vand 10 seringi preumplute de 15mg(valabilitate 12.2014).Mentionez ca mi-au ramas de la tratament si eu nu mai am nevoie si poate ajuta pe altcineva care nu gaseste.80 ron/buc.Bucuresti 0726533765

    RăspundețiȘtergere
  76. Donez 6 seringi preumplute de Metotrexat 10 mg - 15 mg. 0721494831 - Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  77. Donez doua cutii Metotrexat seringi preumplute 15mg exp. 06.2014. Mi s-a schimbat tratamentul si nu mai am nevoie de ele. Rog sms inainte la 0755 122 900 - Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  78. methotrexat seringi preumplute se pot folosii si pentru leucemie?sau sunt doar pentru poliartrita si pentru leucemie sa cumpar fiole?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pune-i aceasta intrebare medicului care a prescris mtx-ul dar in general nu conteaza forma sub care este administrat ci doar doza care a fost recomandata.

      Ștergere
  79. Vand Metotrexat 2,5 mg, 100 pastile, producator Pfizer, termen de valabilitate 08.2014 pret 50 lei cutia ( stoc 6 cutii ). Relatii 0724.989.964

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vand Metotrexat 2,5 mg, 100 pastile, producator Pfizer, termen de valabilitate 2015/2016, stoc 30 cutii pret 70 lei, relatii 0724.989.964. Bucuresti.

      Ștergere
  80. Vand Metotrexat 2,5mg,100 pastile, producator Pfizer, termen de valabilitate 2016/2017, stoc 17 cutii, pret 70 lai, relatii 0724.989.964.

    RăspundețiȘtergere
  81. Vand Metotrexat 25mg/0.5ml seringa preumpluta,stoc 23 cutii,pret 100RON/buc.,relatii oana_gamal@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  82. Caut Metotrexat capsule de 10mg. Cine are de vanzare sa ma contacteze la tel. 0744769220. Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasiti in farmacii. Mie mi-a cumparat cineva dintr-o farmacie din Satu Mare dar stiu ca se gaseste si in Focsani dar probabil si in alte orase.

      Ștergere
  83. Eu nu am gasit in Iasi pastilute!Cum le pot procura? :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca in ultima perioada au cam disparut din farmacii tabletele de mtx.

      Ștergere
    2. Sună la 0724662412se pot lua 4cpromate de2?5 pt o dozae de10.g

      Ștergere
    3. Sună la 0724662412se pot lua 4cpromate de2?5 pt o dozae de10.g

      Ștergere
    4. 0770830378 vând metrotrexat pastile am primit din germania prea multe

      Ștergere
  84. caut metotrexat capsule 10 mg,, galati

    RăspundețiȘtergere
  85. Eu am metotrexat cu licenta de cipru

    RăspundețiȘtergere
  86. Eu am metotrexat de 2,5 mg pastile cu licenta de cipru. O cutie 70 ron cu 100 de pastile stoc 10 cutii info la nr 0742662412

    RăspundețiȘtergere
  87. de vanzare metrotexat fiola 20mg/ 15 bucati . bucate 100 ron .relatii la telefon 0741745811.

    RăspundețiȘtergere
  88. Metotrexat Ebewe 10 mg/ml soluţie injectabilă în
    seringă exp. 11.2017
    preumplută am 4 buc la 100 lei toate lasati nr tel

    RăspundețiȘtergere
  89. Metrotrexat de 20 m 100 buc 0724754671

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 0770830378 vând metrotrexat

      Ștergere
    2. 0770830378 vând metrotrexat

      Ștergere
    3. Buna ziua, am Metotrexat Ebewe (Austria) 10mg/ml solutie injectabila in seringa preumpluta. Judetul Constanta. 0764 299 552 - Va rog, nu deranjati inutil !

      Ștergere
  90. Vand Methotrexate 2,5 mg, cutie cu 100 comprimate, valabilitate 2021. Contact la tel 0742662412

    RăspundețiȘtergere
  91. Vand Metotrexat:10mg seringa preumpluta valabil pana pe 07.2018.Telefon:0729843357 judet:Iasi

    RăspundețiȘtergere
  92. Vand metotrexat 10mg seringa preumpluta.telefon 0743793867 jud Neamt

    RăspundețiȘtergere
  93. Buna ziua, am Metotrexat Ebewe (Austria) 10mg/ml solutie injectabila in seringa preumpluta. Judetul Constanta. 0764 299 552 - Va rog, nu deranjati inutil !

    RăspundețiȘtergere
  94. Eu am metotrexat de 2,5 mg pastile cu licenta de cipru. O cutie 70 ron cu 100 de pastile stoc 10 cutii info la nr 0742662412

    RăspundețiȘtergere
  95. Se gaseste in farmaciile Help net...dacă nu au pot face comandă, nu da ti atâția bani ( dublu față de farmacii)...căutați și nu disperați. Sanatate multa tuturor

    RăspundețiȘtergere
  96. Metrotrexat de 2.5 mg, 100 tb., 2 cutii, expira 04.2020, 6 euro cutia. Bucuresti, telefon 0751109281.

    RăspundețiȘtergere
  97. Si eu caut metotrexat si nu gasesc. L am luat din Turcia

    RăspundețiȘtergere
  98. Si eu caut methotrexat pastile!!! Gasesc pe la cineva?? Chiar aduse din strainatate. Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  99. Buna ziua, gasesc methotrexat comprimate pe undeva. Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  100. Bună ziua! Caut metrotrexat tablete 2,5 mg ma poate ajuta cineva? Mulțumesc anticipat! Te

    RăspundețiȘtergere
  101. Bună ziua, ma poate ajuta cineva sa găsesc metrotrexat TB. 2,5mg?Multumesc anticipat! Tel. 0756103275

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Metotrexatul comprimate se gaseste foarte greu in tara.Incercati in Bucuresti la farmacia Academiei de langa Min Sanatatii, farmacia Catena de lângă Spitalul Coltea sau În Cluj se găsesc în farmaciile Ducfarm, daca locuiti in unul dintre cele doua orase.

      Ștergere
  102. Buna ziua! VA ROG CU DISPERARE SA MA AJUTATI IN GASIREA UNUI MEDICAMENT. METOTREXAT COMPRIMATE DE 2.5 mg. Nu am luat de 3 saptamani si au incepot durerile groasnice si inflamatii. nu le gasesc nicaieri. aM VARSTA DE 44 DE ANI SI POLIARTRITA DE LA 9 ANI.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu intrerupeti tratamentul pentru ca intrati in puseu!U= Cereti reumatologului reteta cu Metotrexat injectabil!Metotrexatul comprimate se gaseste foarte greu in tara.Incercati in Bucuresti la farmacia Academiei de langa Min Sanatatii, farmacia Catena de lângă Spitalul Coltea sau În Cluj se găsesc în farmaciile Ducfarm, daca locuiti in unul dintre cele doua orase.

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet pentru sfaturi! Sanatate va doresc!

      Ștergere
    3. Cu drag! Multa sanatate si dvs! Va astept pe Grupul Pacientilor cu poliartrita reumatoida/fb (https://www.facebook.com/groups/poliartritareumatoida)

      Ștergere
  103. https://www.romedic.ro/methotrexat-2-5-mg-tablet-0A26934

    RăspundețiȘtergere