vineri, 3 iunie 2016

La multi ani, suflet frumos!

  Astazi voi scrie o altfel de postare, adresata unei singure persoane pe care o apreciez foarte mult si care astazi implineste o frumoasa varsta.
  Nu-mi mai amintesc cand ne-am ,,intersectat'' prima data ,,cuvintele scrise'', tu profesionista, eu amatoare dar stiu ca au trecut aproape doi ani de cand ne-am intalnit prima data si de cand mi-ai atins sufletul, asa cum atingi in fiecare zi multe alte suflete prin ceea ce faci, indiferent de varsta pe care o au, educatia sau mediul in care traiesc.
  Intotdeauna m-a impresionat energia ta debordanta! Te lupti cu aroganta ,,distinsilor'' nostri politicieni si cu practicile lor ce fac victime chiar in randul celor pe care ar trebui sa-i reprezinte. Te lupti pentru ca tinerii zilelor nostre sa descopere adevaratele valori care sa-i ghideze in viata. Lupti pentru pastrarea si promovarea valorilor ce ne definesc ca popor. Lupti pentru ca cei mai putin avantajati de soarta sa aiba mai multe sanse la o viata decenta.
 Multumesc pentru ca ai crezut ca ceea ce fac eu e important (desi de multe ori eu ma indoiesc de asta) si pentru ca nu uiti din cand in cand sa-mi mai lansezi cate o ,,provocare''!
  La multi ani si fie ca ceea ce daruiesti in fiecare zi celor din jurul tau dar si necunoscutilor intamplator aparuti pe drumul vietii tale sa ti se intoarca inmiit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu