duminică, 1 martie 2015

O primavara frumoasa!

  Doamnelor, si de ce nu, si domnilor va doresc o primavara frumoasa colorata cu multe bucurii! Iar in loc de martisor...va daruiesc un ,,Ghiocel''!

     Ghiocelul
In gradinita-mi astazi s-a ivit,
Un capsor alb si cam pipernicit.
,,-Sunt Ghiocel, s-a prezentat,
Solul Primaverii, s-a si intitulat.

Primavara, am venit  sa va vestesc,
In urma-mi vine cu alaiul ei imparatesc,
Zambile, viorele, narcise, colorate,
Stiu ca le asteptati nerabdatori pe toate.''

Ma uit mirata la albul ghiocel,
L-am asteptat, ce-i drept da-mi pare cam prea mititel...
Sa vina oare Primavara mult dorita?
Imi pare mai degraba o iluzie de-o clipa.

,,Voinicu'' din fata-mi, nu-mi lasa timp sa ma gandesc:
,,-Hei, draga mea, gandul eu ti-l deslusesc.
Ghiocelul oricat ar fi de mititel,
Primavara vine grabita dupa el.

Tu n-auzita-i niciodata oare,
Ca buturaga mica, rastoarna pe cea mare?
Asa si eu sunt hotarat tare,
Sa trimit astazi iarna la plimbare.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu