sâmbătă, 17 septembrie 2011

Copiii, un balsam pentru suflet

    Ultimile doua zile mi le-am petrecut in compania a doi copilasi, unul de noua ani, altul de doi ani.Se pare ca acesti ingerasi au darul de a alunga orice umbra de tristete, de suferinta fizica sau sufleteasca, orice gand negativ.Sunt un adevarat balsam trimis de Sus pentru sufletele noastre.Poate si de aceea au fost creati pentru a ne insenina existenta.Unii primim din acest balsam doze mai mici, altii primesc din abundenta. Indiferent de doza, important e sa-i apreciem eficienta .
Cand ii vezi cum iti daruiesc afectiunea lor neconditionat, cum iti intind manutele cand li se pare ca ai avea nevoie, cand te privesc lung cu ochisorii lor si iti spun ,,te log'', parca te fac sa uiti ca a existat vreodata ceva rau in viata ta.
Ce bine ar fi daca ne-am pastra aceasta inocenta toata viata!Ce bine ar fi daca am vedea toti viata, lumea prin ochii copiilor!Ce bine ar fi daca am sti, am putea si noi cei mari sa ne daruim afectiunea neconditionat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu