joi, 11 aprilie 2013

Asa NU !

  Vi s-a intamplat vreodata sa va faceti o programare pentru un consult medical cu o luna inainte, sa fiti sunati cu o zi inainte de un reprezentant al cabinetului sau al clinicii respective cerandu-va sa confirmati prezentarea la consult iar cand in sfarsit a venit ziua mult asteptata, ora mult asteptata sa mergeti la clinica iar dupa cateva zeci de minute de asteptare sa vi se spuna ca medicul  respectiv nu va mai veni?
Nu e o situatie tocmai placuta, nu? Cu atat mai mult daca nu locuiti in orasul in care sunteti nevoiti sa mergeti pentru o consultatie sau pentru un tratament.
Cum v-ati simti intr-o astfel de situatie? Ce reactie ati avea atunci cand ati depus un efort fizic considerabil dar si un efort financiar substantial pentru a ajunge acolo si esti tratat cu o totala lipsa de respect, medicul de care ai nevoie neprezentandu-se, nefiind macar inlocuit de un alt medic.
  O astfel de experienta am trait eu ieri. Tin sa mentionez ca toate acestea sau intamplat chiar intr-o clinica particulara din capitala.Au vrut sa fie siguri ca voi ajunge la consultatie...Am facut un drum de cinci ore, mi-am cheltuit indemnizatia pe o luna iar cand am ajuns acolo...medicul n-a venit. Nici macar n-a trimis pe altcineva sa-l inlocuiasca...
 Asadar daca doriti sa nu treceti prin ce am trecut eu ieri, va sfatuiesc sa evitati Proctoclinic.
Daca aveti nevoie de un chirurg, oricate cuvinte de lauda ati auzi, incercati sa nu ajungeti la dr Mitulescu caci s-ar putea sa-l asteptati cum l-am asteptat eu ieri...
Aveti grija de voi si incercati sa nu va imbolnaviti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu