joi, 3 iulie 2014

Pe la noi...

  Zilele trecute am avut o problema de rezolvat la Directia pentru Protectia Persoanelor Adulte cu Handicap Vrancea...
  La intrare m-au intampinat niste trepte foarte inalte, imposibil de escaladat daca ai mobilitate redusa, asa cum am eu. In apararea lor cei ce au montat acele trepte pot spune ca pentru cei cu o dizabilitate locomotorie exista o rampa dar, din pacate, si accesul la aceasta este destul de dificil. Trebuie sa ocolesti un sir de masini iar ca si cum n-ar fi fost de ajuns, trebuie sa mergi prin pietris pana la aceasta rampa ceea ce nu e foarte placut.
In interior  intalnesti un portar care nestiind prea bine spre ce camera sa te indrume pentru solutionarea problemei tale, iti prezinta mai multe variante ca sa ai de unde alege.
Pe hol erau bolnavi sau apartinatori (n-am reusit prea bine sa-m dau seama in ce categorie se incadrau) dar si angajati tinerei ce pareau a socializa.
Deoarece a fost nevoie sa trec prin mai multe birouri pana s-au dumirit de a cui competenta tinea solutionarea problemei mele, am descoperit angajati  fel de fel. Unii foarte amabili, altii apasati de importanta propriei functii...
Stiti ce n-am intalnit in aceasta institutie? Nici un angajat cu handicap! Sau poate nu l-am descoperit eu! Sper!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu