marți, 16 februarie 2016

Parerea mea

  In ultimile doua saptamani anumite evenimente din viata mea m-au impiedicat sa mai urmaresc stirile la tv iar aseara cand am redeschis televizorul pe ecran rulau imagini din tara de la mitinguri de sustinere a familiei Botnariu. Mi-am amintit ca si in urma cu doua saptamani, cand vazusem ultima data stirile vazusem imagini de la mitinguri ce sustineau aceeasi cauza.
 Aceasta familie traieste o tragedie. Desi nu sunt parinte, nu cred ca exista ceva mai cumplit decat sa-ti fie luati copiii de langa tine...Si cu toate acestea... nu pot sa nu ma gandesc...De ce oare nu s-au organizat in tara mitinguri si pentru sustinerea parintilor ce si-au pierdut copiii in spitalele din Romania, fiind victimele unor erori medicale sau pentru copiii ce sunt exploatati sau abuzati de parinti sau pentru parintii care nu au cu ce sa-si hraneasca copiii. (225.000 de copii români se culcă flămânzi )
De ce nu protestam pentru a atrage atentia autoritatilor asupra abuzurilor la care sunt supusi copiii din unele centre de plasament sau asupra dificultatilor pe care le intampina familiile ce vor sa adopte un copil.
Oare am rezolvat toate problemele din ,,ograda'' proprie si acum vrem sa facem ordine si in ,,curtea'' statului norvegian?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu