luni, 4 mai 2015

Dreptul la replica

  Astazi pe cand ,,rasfoiam'' presa online am descoperit ca una din utimile mele postari fusese preluata de un ziar local cu care am mai colaborat in ultimul timp( aici)  dar surprinderea mi-a fost si mai mare cand am citit comentariul postat sub articol. Niciodata nu mi se adresase cuvinte de o asemenea duritate.
 Primul meu impuls a fost de a da o replica dnei/dlui in cauza dar oare folosea la ceva daca as fi incercat sa explic pe ce s-a bazat acea postare?!
Sunt convinsa ca in viata nu poti fi placut (tu sau  ceea ce faci tu) de toata lumea si probabil eu atunci cand am inceput sa scriu pe blog, singura, m-am expus la asa ceva si cu toate acestea oare ce ar trebui sa facem pe net sau in viata e zi cu zi atunci cand suntem jigniti? Sa ripostam? Sa ne explicam in speranta ca vom fi intelesi? Sau sa ignoram si sa mergem mai departe?
  In acest caz ar trebui oare sa ma folosesc de dreptul la replica si sa-i explic persoanei in cauza ca nu am o problema cu medicii si farmacistii in general ci doar cu cei ce nu-si respecta pacientii? E adevarat ca eu am generalizat dar am facut-o din dorinta de a trage un semnal de alarma.
Am tot respectul pentru medicul meu de familie dar si pentru alti medici pe care i-am intalnit de-a lungul timpului si pentru care a fi medic e mai mult decat un job, e un mod de a fi dar in acelasi timp stiu ca exista si medici care in timp ce isi ,,consulta'' pacientii se joaca pe telefonul mobil sau care mai intai isi vad ,,cunostintele'' si mai apoi pacientii programati. La fel si in cazul farmacistilor ...unii iti prezinta  toate produsele ce contin aceeasi substanta activa si te lasa sa alegi tu dar cei mai multi iti dau medicamentul cu pretul cel mai mare, bazandu-se pe ,,ignoranta'' pacientilor. (Mama mea a patit-o in urma cu catea zile la Catena si din nefercire, nu e un caz izolat).
   Sau poate ar trebui sa-l ignor pe cel/cea nemultumit/a de opinia mea si sa ma bucur ca macar o persoana a citit acea postare...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu