joi, 31 decembrie 2015

La multi ani! Va doresc un an plin de speranta!

  Mai avem cateva ore si vom trece granita intr-un Nou An. In aceste clipe ne gandim la ce a insemnat anul 2015 pentru fiecare dintre noi si privim cu speranta spre viitor.
  Pentru mine 2015 a fost un an cu trairi foarte intense. Cu bucurii, realizari dar si dezamagiri! Vise implinite si sperante spulberate! Un an in care n-a avut timp sa ma plictisesc! Am ras, am plans, m-am bucurat si am avut clipe de disperare.
Am continuat proiecte mai vechi:
http://iuli-ana.blogspot.ro/
http://www.dizabil.eu/
Grupul pacientilor cu poliatrita
si am inceput un alt mic proiect:  Rastoaca.
Am continuat si frumoasa colaborare cu Ziarul de Vrancea.
Nu stiu daca in acest an m-am mai maturizat dar parca am mai pierdut putin din entuziasmul copilului de altadata. Sunt aceeasi si totusi putin alta!
Cam atat despre mine...
  Pe plan national in acest an s-au produs schimbari pe ici pe colo dar nimic in punctele esentiale.
S-a schimbat Presedintele, mai nou si guvernul dar pe mai departe politicienii isi apara cu indarjire privilegiile. Ei sunt mai presus de lege!
Tot ce ne ramane in aceste clipe e sa speram ca in 2016  ni se vor intampla doar lucruri bune!
  La multi ani! Va doresc ca in anul ce vine sa vi se implineasca cat mai multe vise!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu