miercuri, 14 mai 2014

Ploua...

  Ploua...Si e frig...Plantelor le place ploaia dar eu...sunt predispusa sa-mi pun prea multe intrebari.
  Intrebarile pe care le alungam din minte cand e soare si frumos ne asalteaza pe o asemenea vreme si nu vor sub nici o forma sa se lase ignorate...
Incerc sa ma refugiez in paginile cartii pe care o citesc dar nici o sansa sa scap. Octavian Paler ma impinge mai vijelios in cascada intrebarilor existentiale.
Cine sunt eu? Spre ce ma indrept? Am facut alegeri bune in viata sau nu? Am facut tot ce pot pentru a obtine ce-mi doresc? Conteaza ceva din ceea ce fac?
Sunt convinsa ca atunci cand soarele va straluci pe cer voi avea raspunsuri pozitive la toate aceste intrebari dar acum...nu stiu...
  Privesc pe fereastra...Picaturile alearga una dupa alta ca intr-o cursa iar eu caut raspunsuri la prea multe intrebari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu