sâmbătă, 16 aprilie 2011

Intotdeauna mai exista o sansa...

   Atunci cand ne aflam intr-o situatie foarte dificila, din care ni se pare ca nu mai exista iesire, ne simtim coplesiti, neajutorati si ni se pare ca nu mai exista nici o speranta pentru noi... Dar, din fericire,suntem departe de adevar.
   Intr-o astfel de situatie m-am aflat si eu in urma cu cativa ani. Boala mea evoluase galopant iar eu, la inceput , nu puteam accepta asta iar mai apoi m-am resemnat. Imi spuneam ca asta e noua mea normalitate pe care n-o mai pot schimba. Nu mai intrezaream nici o luminita pe drumul meu.Acceptasem ca nu voi mai putea merge niciodata. Doar noaptea in visele mele nu puteam accepta asta. Acolo era singurul loc in care ma mai puteam misca dupa bunul meu plac. Dar Cel de Sus mi-a demonstrat insa ca intotdeauna mai exista o sansa. Astfel dupa un tratament chirurgical destul de complicat si dupa o lunga perioada de recuperare medicala, visele mele au devenit realitate. Am reinvatat sa merg, atunci cand nu mai speram. Fiecare pas pe care il fac, pentru mine, este un dar.
   Aceasta este  lectia pe care eu am primit-o de la viata. Oricat ti-ar fi de greu, nu renunta la speranta. Niciodata nu e prea tarziu pentru o schimbare favorabila. Cineva Sus ne iubeste!

Un comentariu:

  1. Ma bucur pentru tine. Slava Domnului ca sa mai intampla astfel de minuni care ne mai intaresc credinta.

    RăspundețiȘtergere