miercuri, 21 decembrie 2011

Cat conteaza pentru voi opiniile celor din jur?

  Conteaza pentru voi ce parere au cei din jur despre persoana voastra? De ce oare ne bucuram cand cineva are o parere pozitiva despre noi sau despre vreo actiune de-a noastra si ne intristam cand suntem criticati?De ce credem de cele mai multe ori, eronat, ca valoarea ne este data de parerile celorlalti si nu de valoarea propriilor actiuni, de principiile dupa care ne ghidam viata?
  Cu siguranta, am fi mult mai fericiti daca ne-am canaliza energia pentru realizarea acelor lucruri care ne fac placere si nu am mai risipi-o incercand sa ne facem placuti celorlalti! Sigur, am fi mult mai sanatosi daca nu ne-am stresa pentru fiecare opinie critica ce ne priveste! Dar din pacate...nu putem trai izolati si vrem, nu vrem ne lovim de parerile celor din jur si nu numai.Cele pozitive ne hranesc, cele negative ne secatuiesc.
  Cred ca indiferent de ce spune ,,gura lumii'', fiecare om are propria valoare. Oricat de multe defecte ar avea,  poseda si calitati care ii dau valoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu