sâmbătă, 31 decembrie 2011

La multi ani, 2012!

  S-a sfarsit un an...Peste cateva ore va incepe un altul.Clipe unice in care privim cu regret spre trecut si cu speranta spre viitor.Ne gandim la toate lucrurile bune sau mai putin bune care ni s-au intamplat in acest an si la cele care speram ca le vom implini in anul ce se pregateste sa vina.
  Pentru mine 2011 a fost un an al evolutiei dar si un an in care am primit lectii de viata din care sper ca am invatat ceva.Am pierdut si am castigat! Am descoperit in mine lucruri de a caror existenta nu eram constienta, am invatat ca in viata nimic nu e simplu si ca aparentele de cele mai multe ori sunt inselatoare.
  Pentru 2012 imi doresc sanatate si speranta!Aceleasi lucruri  va doresc si voua! Si ...sa nu va simtiti niciodata singuri!
                        La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu