luni, 18 iulie 2011

,,Clientii nostri ,stapanii nostri''?

 Astazi a trebuit sa rezolv pentru doi dintre vecinii mei ,problemele pe care le aveau cu o anumita firma care le furnizeaza serviciile de televiziune, asa ca am sunat la aceasta firma de doua ori.Prima data am fost pusa sa astept 10 minute pana apelul a fost preluat de un operator.A doua oara, noua minute.Ma saturasem sa tot ascult  o inregistrare in care mi tot spunea ca apelul meu e important pentru ei. Ma saturasem sa tot ascult si acele melodii care sunt puse de cate ori trebuie sa asteptam.In final ,am fost multumita ca macar au rezolvat una dintre solicitari, cealalta fiind in curs de rezolvare.
Dupa aceasta intamplare, prin care ati trecut probabil si multi dintre voi, am fost sunata de o prietena careia i-am povestit ,plina de revolta ,cata rabdare trebuie sa ai pentru a reusi sa comunici cu un operator al firmei in cauza iar ea imi povesteste ca ce patisem eu era nimic in comparatie cu felul in care sunt tratati abonatii firmei de televiziune la care e abonata ea.Pentru a reusi sa anunte o defectiune a fost pusa sa astepte 40 de minute.
In aceste conditii ma intreb oare ce s-a intamplat cu logoul ,,clientul nostru, stapanul nostru''?
De ce politica oricarei firme e sa atraga clienti iar apoi dupa ce acestia au semnat un contract nu mai conteaza daca sunt multumiti sau nu de ce li se ofera?Stiu probabil veti spune ca daca clientii nu sunt multumiti dupa expirarea contractului isi pot schimba furnizorii de servicii(caci despre asta e vorba in acest caz) dar ce se intampla in zonele unde numai anumite firme au monopol sau in care toate firmele au servicii la fel de proaste?
Sunt zone din tara unde electricitatea este intrerupta sistematic ,fie ca e vant, ploua sau e soare iar furnizorii dau vina pe vechimea retelei dar ce vina au abonatii pentru asta?Ei isi platesc facturile la timp.
Sau sunt zone din  imediata apropiere a oraselor in care semnalul de telefonie mobila este foarte slab iar firmele furnizoare desi isi imbie clientii sau potentialii clienti cu fel de fel de oferte ,spun ca nu au bani pentru a investi in echipamente care sa permita imbunatatirea receptionarii semnalului.
  In conditiile in care nu poti alege ce ar trebui sa faci?Sa renunti la aceste servicii ?In acest caz ne-am intoarce in secolul trecut.Din pacate, tot ce putem face e sa ne multumim cu ce ni se ofera.

3 comentarii:

  1. Zicala aceasta cu "clientul nostru, stăpânul nostru" este împrumutată din filmele americane.
    De fapt lucrurile stau la fel ca și în politică, alegătorul contează doar până pune ștampila, clientul contează doar până semnează...
    Eu am pățit ceva asemănător cu firma de net. De 3-4 luni sun și le spun că nu îmi merge bine netul și trimite pe cineva de la întreținere care îl face pentru o perioada apoi...pauză.
    Zilele trecute, după ce m-au ținut 10 minute pe robot, le-am spus că dacă nu îl fac cum trebuie mă mut la altă firmă. "Surpriză", a doua zi au venit, au lucrat la el 3 ore și acum merge ca uns...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur,Ovidiu,ca in cazul tau aceasta avertizare a dat roade!Eu am incercat ceva asemanator cu firma de telefonie mobila dar n-am rezolvat nimic si nici n-o pot schimba deoarece nici celelalte firme concurente nu au un semnal mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu am avut acum câțiva ani o problemă cu cei de la orange. În final am hotărât să trec pe pre pay, conform calculelor mele mi sa părut mai bine.

    RăspundețiȘtergere